dinsdag 13 januari 2015

"And suddenly
you know...
It's time to start
something new
and trust 
the magic of 
beginnings."

Meister Eckhart


Een nieuw jaar, een nieuwe blog.... Een blog waarin ik graag mijn passie deel voor alles wat met interieur te maken heeft. Ik heb het voornemen om regelmatig berichten te posten, maar moet eerst even uitvinden hoe alles werkt want ik ben een leek op bloggebied :-)! Blogs lezen en volgen doe ik al geruime tijd, maar nu dus zelf aan de slag als blogger. Spannend! 

Alvast een paar sfeerfoto's om een idee te krijgen van mijn stijl. Ik houd van pure, sobere, stijlvolle interieurs. In een volgend bericht meer achtergrondinformatie over mijzelf en Puur & Stijlvol. En uiteraard ook meer plaatjes.Tot gauw!




 
 
  
 

 




16 opmerkingen:

  1. Ik zie zo gauw niet je naam, maar dat is geen reden om geen reactie bij je achter te laten. Je bent het jaar goed begonnen zie ik...met een nieuwe blog. Leuk! In het begin is het inderdaad flink uitzoeken hoe alles werkt, masr we zijn er allemaal gekomen dus dat gaat jou ook absoluut lukken. Ik volg blogs vaak via Google Friend Connect, maar dat zie ik nog niet op je blog terug. En van google + weet ik niet hoe dat werkt. Mocht je Google Friend Connect er op hebben staan, dan kom ik mij graag als volger bij je aanmelden.

    Je sfeerplaatjes zijn veelbelovend, ik wens je heel veel succes met en plezier in het bloggen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid,
      Dank voor je reactie, wat leuk!! Ik had vorige week paar keer gekeken maar nog geen reacties gezien, en nu zag ik ineens volgers en onderaan de reacties staan. Word er helemaal blij van!! Je hoort binnenkort meer van me, net terug van de interieurbeurs Maison et Objet in Parijs, leuke dingen gezien! Tot gauw!
      Groetjes,
      Monique

      Verwijderen
  2. Hoi ik wil je ook graag volgen, maar kan mij nergens aanmelden,., dus ik kom zeker nog eens terug :-) Altijd leuk, een nieuw blog!!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Fleur,
      Dank voor je reactie! Leuk had 'm net pas ontdekt.. zag onderaan ineens in hele kleine lettertjes '8 opmerkingen' staan, wat leuk zeg! Weet niet of het je gelukt is aan te melden, maar inmiddels moet dat lukken volgens mij.
      Tot gauw, groetjes, Monique

      Verwijderen
  3. Idd ziet er veelbelovend uit....wanneer het lukt ga ik je volgen.

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dinka,
      Dank voor je reactie, wat leuk! Inmiddels zou het aanmelden moeten lukken volgens mij want ik heb volgers, wat leuk zeg! Binnenkort volgt nieuwe post, en wie weet vind je het leuk me te volgen.
      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  4. Wat een leuke blog. Welkom in blogland. Ik kijk even of ik me aan kan melden. Mocht je vragen hebben, mag je me altijd even mailen.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Hi Martine,
      Dank voor je reactie, heb 'm pas net ontdekt.. Maar wat ontzettend lief dat je hulp aanbiedt! Ik probeer het zelf een beetje uit te vogelen maar als ik vragen heb, mail ik je! Binnenkort nieuwe post met foto's en meer info!
      Groetjes, Monique

      Verwijderen
    2. PS wat leuk dat je samen met Patricia een bloggersdag organiseert. Had er heel graag bij willen zijn, maar helaas kan ik die dag niet.. Wellicht een volgende keer, maar wat ontzettend leuk voor jullie dat er zoveel enthousiaste aanmeldingen zijn!

      Verwijderen
  6. Via, via kom ik je blog tegen, welkom in blogland.
    Natuurlijk ga ik je volgen, ben benieuwd naar nog meer van je.

    Lieve groet, Eefie
    whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Eefie,
      Leuk dat je me gaat volgen, binnenkort nieuwe post! Ga straks ook kijken op jouw blog, leuk! Dank voor je reactie!
      Groetjes,
      Monique

      Verwijderen
  7. Ik zag dat je een nieuwe volger was. En de naam van je blog klinkt goed...
    Dus meld me graag aan als volger, en ben benieuwd naar een vervolg.
    En met 6 jaar ervaring mag je me altijd mailen als je er niet uitkomt.

    Lieve groet lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Lia,
      Wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten en wat leuk dat je een volger bent geworden! Ontzettend lief dat ik eventueel bij je terecht kan met vragen. Ik ga het proberen zelf uit te vogelen, maar mocht ik er echt niet uitkomen dan is het fijn te weten dat ik bij ervaren bloggers terecht kan!
      Groetjes,
      Monique

      Verwijderen
  8. Het ziet er veelbelovend uit :) Als je hulp nodig hebt of vragen, kun je gerust een berichtje bij me achterlaten of mailen!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Mandy,
      Wat leuk dat je een reactie hebt achtergelaten en als volger hebt aangemeld. Ook weer zo lief van jou dat ik je mag mailen met eventuele vragen! Ik ga binnenkort nieuwe post doen, eerst nog e.e.a.fotoklaar maken ;-). Tot gauw!
      Groetjes
      Monique

      Verwijderen